گذری بر چند طنز
سکوتی میکنم پر معنا تر از فریاد همه
میگم بابا… تصمیم رو گرفتم… می خوام زن بگیرم…

میگه میشناسیش؟ میگم آره..
میگه مجرده؟
گفتم پس نه منتظرم شوهرش رضایت نامشو امضا کنه بریم خواستگاری
.................................................................

سر امتحان برگه تقلبم و در آوردم دارم مینویسم
مراقبه دیده میگه تقلبه؟؟
گفتم پس نه دعای ابوحمزه ثمالیه
................................................................

رفتم بچه خواهرمو از مهدکودک بیارم،
مربیه میگه: بچه رو میبریدش؟
گفتم پس نه همینجا میخورمش
...............................................................

رفتیم غار علیصدر. به رفیقم خفاش نشون دادم .
میگه وای خفاشه!
گفتم پس نه بتمن بود. اجاره خونه گرونه اینجا سکونت دارن فعلا
...............................................................با دوستم سه ساعت تو صف نونوایی وایساده بودیم صف ۴۰ متری نوبتم شده
یارو میگه نون می خوای ؟
پس نه تا الان قطار بازی می کردیم واگن آخرم بودیم
.........................................................................تو خیابون موتوریه اومد کیفم رو قاپید،
یارو میپرسه دزد بود؟
گفتم پس نه رفیقم بود اومده بود امانتیش رو پس بگیره، فقط خواست هیجانش بیشتر باشه
..........................................................................رفتم نوشابه بخرم به یارو میگم اینکه تاریخش مال دو سال پیشه
میگه : یعنی فاسد شده ؟
گفتم پس نه مونده جا افتاده
.........................................................................دارم از گرما میمیرم ، خودمو مثله چی دارم باد میزنم ،
بابام میاد میگه چیه ؟ گرمته ؟؟؟؟
گفتم پس نه دارم حداکثر سرعت چرخش مچم رو امتحان میکنم
...................................................................

زنگ زدم ۱۱۵،
میگه آمبولانس میخواین قربان؟
گفتم پس نه یه پلیس ۱۱۰ میخوام, بقیش هم آدامس بدین
......................................................................یارو اومده می‌بینه همکارم توی اتاق نیست
باز می‌پرسه خانم فلانی نیست؟پَـــ
گفتم پس نه هستن. افتادن پشت اون کمد. با خط‌کش بزن دربیا
................................................................با گل رفتم بیمارستان
نگهبان میگه گل برای مریضتون آوردین
گفتم پس نه اومدم خواستگاری تو با این سیبیلات
............................................دستمو بلند کردم از استاد سوال کنم . میگه شما سوال داری؟
گفتم پس نه خواستم خطوط کف دستمو بهت نشون بدم فالمو بگیری
.............................................................به استاد میگم لطفا کمکم کنید دارم مشروط میشم
میگه نمره میخوای
گفتم پس نه نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم تو سرم میخوام

                                        



نظرات شما عزیزان:

نهت
ساعت21:48---14 بهمن 1390
جالب بود ،سر کلاس همه اش را از حفظ برات میخوانم ،
پاسخ:مشتاقیم


00
ساعت17:37---3 بهمن 1390
tabrik migam upgrade kardi.پاسخ:خواهش میکنم جدیدترم میشه

رسول
ساعت17:26---1 بهمن 1390
سلام وب خوبی داری به منم سر بزن منتظرم موافق با تبادل لینکی بگو
پاسخ:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط فرشید

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 3412
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1